Junts Soms Capaços!!!

Benvolguts amics de la  Fundació Hospitalitat!!!!!

El proper 21 de juny tornarem a estar presents en el
GARMIN BARCELONA TRIATHLON.

En els darrers anys vàrem poder superar les dificultats de les diferents proves (natació, ciclisme i running) amb molt d’entusiasme. Quin va ser el nostre secret? EL TEU RECOLZAMENT.

Volem agrair a José Alberto Moreno González que es desplaça des de Saragossa i que un any més hi participarà en benefici de la nostra entitat. Enguany farà equip juntament amb un professional i un usuari de la Llar Residència Montjuïc, un dels nostres serveis.

Junts serem capaços de superar qualsevol tipus de dificultat, sigui esportiva o social.

Quan premis el botó "HAZ TU DONACIÓN", estaràs donant energía extra a l’equip de la Fundació Hospitalitat. Qualsevol import será benvingut. No t’oblidis sol.licitar el certificat de donacions (ho agraïràs en la propera Declaració de Renda)

MOLTES GRÀCIES per la teva col.laboració

06 GARMIN 2015