13 de maig Dia Nacional del Nen Hospitalitzat

A l'igual que l'any passat l'Hospitals Vall d'Hebron el proper dia 13 de maig celebrarem el Dia Nacional del nen hospitalitzat, es va escollir aquesta data per que un dia com aquest l'any 1986 es va emetre la resolució de la Carta de Drets del nen hospitalitzat per part del Parlament Europeu. Volem rendir un petit homenatge als nens, a les seves famílies i al personal mèdic i sanitari que els acompanya i els cuida durant la seva hospitalització.

La iniciativa ha sorgit des de la Fundació Atresmedia, qui ha convocat entitats dedicades a contribuir en la humanització dels hospitals pels nens com: la Fundació Abracadabra, la EAECC, Fundación Aladina, la FEPNEC, Fundación Menudos Corazones, Fundación Pequeño Deseo, Fundación Theodora, Asociación Infantil Oncológica Comunidad de Madrid, Fundació Blas Méndez Ponce, Fundación Curarte, Juegaterapia, Make a Wish, Pallapupas, Fundación Ronald Mc Donald i l'Hospital que també s’afegeix aquesta causa.

Per la celebració d'aquest dia esteu convidats vosaltres i els membres de les vostres entitats a participar per fer un llançament massiu de petons per tots els nens hospitalitzats de tota Espanya ja que aquest acte es farà en 150 hospitals d’arreu d'Espanya. Possiblement ens acompanyarà un personatge famós.

DIA: Divendres dia 13 de maig
HORA: 12:00