FUNDACIÓ HOSPITALITAT AJORNA L'ACTE DEL DIA 5 D'OCTUBRE

Benvolguts amics i amigues de la Fundació Hospitalitat,

A la Fundació estem molt afectats i entristits pels esdeveniments que estem vivint. Condemnem amb fermesa la violència i les agressions als Drets Fonamentals de les persones que s'estan produint aquests dies a Catalunya.

La Fundació té els seus fonaments en els Valors de l'Hospitalitat, l'Estimació, el Compromís, la Confiança i el Respecte, i la nostra tasca es porta a terme des dels Principis del Bon tracte i la Convivència entre les persones.

És per tot això que avui hem decidit unànimement que el proper dia 5 d'octubre NO celebrarem l'acte "VALORS" que teníem previst. Ara mateix, tots els Valors i Principis en què creiem han estat VULNERATS i, per tant, no ens sentim amb ànims per tirar endavant aquest acte de celebració dels 15 anys de la Fundació Hospitalitat.

En uns dies, un cop hagi passat aquesta incertesa i tot s’hagi asserenat, us anunciarem quan podrem celebrar tots junts els 15 anys de la Fundació i el seu treball des dels "VALORS".

Rebeu una forta abraçada
La Fundació Hospitalitat

PD: tots els amics que volíeu acompanyar-nos en un dia tan especial sapigueu que seguirem comptant amb vosaltres en la nova data i tots aquells que hàgiu fet aportacions i desitgeu que us siguin retornades, només cal que ens ho feu saber o bé per e-mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o per telèfon: 93 3238910.

FUNDACIÓ HOSPITALITAT  AJORNA L'ACTE  DEL DIA 5 D'OCTUBRE