Anul·lació recital de cant cicle Lucero Nuestro (13 de juliol)

Benvolguts,

Lamentem comunicar que el concert del dia 13 de Juliol en el Claustre del Monestir queda ajornat per les causes que s'expliquen en el comunicat adjunt de l'Ajuntament de Sant Cugat.

Esperem poder comunicar pròximament la nova data i ubicació del concert. Disculpin les molèsties i restem a la seva disposició per aclarir qualsevol dubte sobre aquest tema.

Una cordial salutació!

FUNDACIÓ HOSPITALITAT

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Apreciados,

Lamentamos comunicar que el concierto del día 13 de Julio en el Claustro del Monasterio queda aplazado por las causas que se explican en el comunicado adjunto del Ayuntamiento de Sant Cugat.

Esperamos poder comunicar próximamente la nueva fecha y ubicación del concierto.

Disculpen las molestias y quedamos a su disposición para aclarar cualquier duda al respecto.

Un cordial saludo!

FUNDACIÓ HOSPITALITAT

Anul·lació recital de cant cicle Lucero Nuestro (13 de juliol)