Torna el LIFE Victoria – Barcelona, el festival de lied en homenatge a Victoria de los Ángeles

07-FESTIVAL-LIED-VICTORIA-BARCELONA

Impulsat per la Fundació Victoria de los Ángeles i després de la gran acceptació de la primera edició per part del públic, premsa i institucions, torna el certamen dedicat al gènere del lied que ret homenatge a la soprano barcelonina combinant tres de les facetes que la definien:  l´amor al lied, l’excel·lència i l´impuls a nous talents.

Del 2 al 11 d´octubre, al Recinte Modernista de Sant Pau, espai emblemàtic de la ciutat, i a l´Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) el LIFE Victoria - Barcelona presentarà LIFE Concerts amb artistes de rellevància internacional, el LIFE New Generation Program, un programa innovador per a joves intèrprets de gran qualitat i la LIFE Akademie, amb activitats formatives paral·leles, masterclases, conferències i debats al voltant del Lied, la cançó i la melodie.

Aconsegueix entrades per als LIFE Concerts realitzant una aportació com a particular o com a empresa a favor de la Fundació Victoria de los Ángeles.

Amb totes les entrades dels LIFE Concerts que tenen lloc al Recinte Modernista de Sant Pau, va inclosa una visita lliure abans del concert.

• Adrian Thompson, tenor
Iain Burnside, piano